Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дячук, Павло Вікторович | |
dc.date.accessioned | 2016-12-20T14:11:24Z | |
dc.date.available | 2016-12-20T14:11:24Z | |
dc.date.issued | 2016-12-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6444 | |
dc.description.abstract | У монографії подано теоретичне обґрунтування формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності. Практичне значення результатів дослідження полягає у виявленні дидактичних умов, які оптимізують процес формування самооцінки учнів молодшого шкільного віку у навчальній діяльності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 373.3, ББК 74.202.21; | |
dc.subject | дидактичні умови, оптимізація самооцінювання, формування самооцінки, учні молодших класів, навчальна діяльність | uk |
dc.title | Формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності | uk |
dc.type | Monograph | uk |