dc.contributor.author |
Пічкур, Микола Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2013-10-30T12:13:19Z |
|
dc.date.available |
2013-10-30T12:13:19Z |
|
dc.date.issued |
2010-10-22 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/646 |
|
dc.description.abstract |
В організації взаємин викладачів і студентів доцільно: 1) активізувати взаємодію факторів «провідності» і співпраці при організації педагогічного процесу; 2) формувати в студентів почуття професійної соборності з викладачами; 3) долати рецидиви авторитарних форм педагогічного впливу; 4) орієнтувати педагогічне спілкування на зрілу особистість із розвинутою самосвідомістю; 5) опиратися на професійний інтерес студентів; 6) залучати студентів до різних форм дослідницької діяльності; 7) створювати умови для підвищення громадсько-політичної активності студентів; 8) забезпечувати наукове партнерство студентів і викладачів; 9) реалізовувати систему неофіційних, нерегламентованих взаємин викла¬дачів і студентів; 10) брати участь в студентському дозвіллі. |
uk |
dc.publisher |
Пічкур М. О. Демократичні орієнтири становлення суб’єктності студентів у навчально-професійній взаємодії / М. О. Пічкур // Викладач і студент : розвиок ефективного співробітництва. Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції (Черкаси, 21 - 22 жовтня 2010 р.). - Черкаси : Вид. від. ЧНУ імені Богдана Хмельницького. - С. 31-33. |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 378; |
|
dc.subject |
суб’єктність |
uk |
dc.subject |
студент |
|
dc.subject |
навчально-професійна взаємодія |
|
dc.title |
Демократичні орієнтири становлення суб’єктності студентів у навчально-професійній взаємодії |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |