00 DSpace/Manakin Repository

Демократичні орієнтири становлення суб’єктності студентів у навчально-професійній взаємодії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пічкур, Микола Олександрович
dc.date.accessioned 2013-10-30T12:13:19Z
dc.date.available 2013-10-30T12:13:19Z
dc.date.issued 2010-10-22
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/646
dc.description.abstract В організації взаємин викладачів і студентів доцільно: 1) активізувати взаємодію факторів «провідності» і співпраці при організації педагогічного процесу; 2) формувати в студентів почуття професійної соборності з викладачами; 3) долати рецидиви авторитарних форм педагогічного впливу; 4) орієнтувати педагогічне спілкування на зрілу особистість із розвинутою самосвідомістю; 5) опиратися на професійний інтерес студентів; 6) залучати студентів до різних форм дослідницької діяльності; 7) створювати умови для підвищення громадсько-політичної активності студентів; 8) забезпечувати наукове партнерство студентів і викладачів; 9) реалізовувати систему неофіційних, нерегламентованих взаємин викла¬дачів і студентів; 10) брати участь в студентському дозвіллі. uk
dc.publisher Пічкур М. О. Демократичні орієнтири становлення суб’єктності студентів у навчально-професійній взаємодії / М. О. Пічкур // Викладач і студент : розвиок ефективного співробітництва. Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції (Черкаси, 21 - 22 жовтня 2010 р.). - Черкаси : Вид. від. ЧНУ імені Богдана Хмельницького. - С. 31-33. uk
dc.relation.ispartofseries УДК 378;
dc.subject суб’єктність uk
dc.subject студент
dc.subject навчально-професійна взаємодія
dc.title Демократичні орієнтири становлення суб’єктності студентів у навчально-професійній взаємодії uk
dc.type ConfThesis uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу