Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пічкур, Микола Олександрович | |
dc.date.accessioned | 2013-10-30T12:13:19Z | |
dc.date.available | 2013-10-30T12:13:19Z | |
dc.date.issued | 2010-10-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/646 | |
dc.description.abstract | В організації взаємин викладачів і студентів доцільно: 1) активізувати взаємодію факторів «провідності» і співпраці при організації педагогічного процесу; 2) формувати в студентів почуття професійної соборності з викладачами; 3) долати рецидиви авторитарних форм педагогічного впливу; 4) орієнтувати педагогічне спілкування на зрілу особистість із розвинутою самосвідомістю; 5) опиратися на професійний інтерес студентів; 6) залучати студентів до різних форм дослідницької діяльності; 7) створювати умови для підвищення громадсько-політичної активності студентів; 8) забезпечувати наукове партнерство студентів і викладачів; 9) реалізовувати систему неофіційних, нерегламентованих взаємин викла¬дачів і студентів; 10) брати участь в студентському дозвіллі. | uk |
dc.publisher | Пічкур М. О. Демократичні орієнтири становлення суб’єктності студентів у навчально-професійній взаємодії / М. О. Пічкур // Викладач і студент : розвиок ефективного співробітництва. Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції (Черкаси, 21 - 22 жовтня 2010 р.). - Черкаси : Вид. від. ЧНУ імені Богдана Хмельницького. - С. 31-33. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378; | |
dc.subject | суб’єктність | uk |
dc.subject | студент | |
dc.subject | навчально-професійна взаємодія | |
dc.title | Демократичні орієнтири становлення суб’єктності студентів у навчально-професійній взаємодії | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |