dc.contributor.author |
Возна, Зоя Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2016-12-23T11:12:15Z |
|
dc.date.available |
2016-12-23T11:12:15Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Возна З. О. Контекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін. – Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського.– 2016.– № 3 (54). – С. 237-242. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6553 |
|
dc.description.abstract |
У статті висвітлено визначення основних положень контекстного навчання як інноваційної педагогічної технології. Розкривається сутність, особливості використання контекстного навчання в сучасній професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін. Визначені базові форми діяльності, охарактеризованзмістово-процесуальний складник контекстного навчання, наведені приклади контекстного підходу до змісту лекцій та лабораторних занять, способи конструювання імітаційної та соціальної моделей практико-орієнтованого навчання. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 371.134(07); |
|
dc.subject |
контекстне навчання |
uk |
dc.subject |
контекстний підхід |
uk |
dc.subject |
квазіопрофесійна діяльність |
uk |
dc.subject |
змістово-процесуальний складник технології |
uk |
dc.subject |
моделювання професійної діяльності |
uk |
dc.title |
Контекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін |
uk |
dc.type |
Article |
uk |