DSpace Repository

Контекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін

Show simple item record

dc.contributor.author Возна, Зоя Олександрівна
dc.date.accessioned 2016-12-23T11:12:15Z
dc.date.available 2016-12-23T11:12:15Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Возна З. О. Контекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін. – Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського.– 2016.– № 3 (54). – С. 237-242. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6553
dc.description.abstract У статті висвітлено визначення основних положень контекстного навчання як інноваційної педагогічної технології. Розкривається сутність, особливості використання контекстного навчання в сучасній професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін. Визначені базові форми діяльності, охарактеризованзмістово-процесуальний складник контекстного навчання, наведені приклади контекстного підходу до змісту лекцій та лабораторних занять, способи конструювання імітаційної та соціальної моделей практико-орієнтованого навчання. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. uk
dc.relation.ispartofseries УДК 371.134(07);
dc.subject контекстне навчання uk
dc.subject контекстний підхід uk
dc.subject квазіопрофесійна діяльність uk
dc.subject змістово-процесуальний складник технології uk
dc.subject моделювання професійної діяльності uk
dc.title Контекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account