00 DSpace/Manakin Repository

Контекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Возна, Зоя Олександрівна
dc.date.accessioned 2016-12-23T11:12:15Z
dc.date.available 2016-12-23T11:12:15Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Возна З. О. Контекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін. – Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського.– 2016.– № 3 (54). – С. 237-242. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6553
dc.description.abstract У статті висвітлено визначення основних положень контекстного навчання як інноваційної педагогічної технології. Розкривається сутність, особливості використання контекстного навчання в сучасній професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін. Визначені базові форми діяльності, охарактеризованзмістово-процесуальний складник контекстного навчання, наведені приклади контекстного підходу до змісту лекцій та лабораторних занять, способи конструювання імітаційної та соціальної моделей практико-орієнтованого навчання. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. uk
dc.relation.ispartofseries УДК 371.134(07);
dc.subject контекстне навчання uk
dc.subject контекстний підхід uk
dc.subject квазіопрофесійна діяльність uk
dc.subject змістово-процесуальний складник технології uk
dc.subject моделювання професійної діяльності uk
dc.title Контекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу