Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Возна, Зоя Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2016-12-23T11:12:15Z | |
dc.date.available | 2016-12-23T11:12:15Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Возна З. О. Контекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін. – Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського.– 2016.– № 3 (54). – С. 237-242. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6553 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлено визначення основних положень контекстного навчання як інноваційної педагогічної технології. Розкривається сутність, особливості використання контекстного навчання в сучасній професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін. Визначені базові форми діяльності, охарактеризованзмістово-процесуальний складник контекстного навчання, наведені приклади контекстного підходу до змісту лекцій та лабораторних занять, способи конструювання імітаційної та соціальної моделей практико-орієнтованого навчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134(07); | |
dc.subject | контекстне навчання | uk |
dc.subject | контекстний підхід | uk |
dc.subject | квазіопрофесійна діяльність | uk |
dc.subject | змістово-процесуальний складник технології | uk |
dc.subject | моделювання професійної діяльності | uk |
dc.title | Контекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін | uk |
dc.type | Article | uk |