dc.contributor.author |
Андрощук, Людмила Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2017-01-10T09:48:00Z |
|
dc.date.available |
2017-01-10T09:48:00Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Андрощук Л.М. Теоретичні основи інновацій у контексті становлення хореографічно-педагогічної освіти / Л.М. Андрощук / Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – № 3 (57). – С. 292-300. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6661 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто теоретичні основи інновацій в контексті становлення хореографічно-педагогічної освіти. Представлено теоретичний аналіз інновацій як суспільного освітнього явища. В результаті дослідження: 1) проаналізовано історичний шлях інновацій в освіті та роль персоналізованої парадигми гуманістичної освітньої концепції в сучасній інноваційній підготовці майбутнього вчителя в системі педагогічно-хореографічної освіти; 2) висвітлено передумови впровадження інновацій у підготовку сучасного фахівця хореографічно-педагогічної освіти; 3) розглянуто сутність понять «інновація», «педагогічна інновація»; класифікацію інновацій, умови їх реалізації в хореографічно-педагогічній освіті. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 371.134:793.3(07) УДК 371.134:793.3(07); |
|
dc.subject |
інновація |
uk |
dc.subject |
педагогічна інновація |
uk |
dc.subject |
хореографічно-педагогічна освіта |
uk |
dc.subject |
інновація в хореографічно-педагогічній освіті |
uk |
dc.subject |
класифікація інновацій |
uk |
dc.subject |
умови реалізації інновацій |
uk |
dc.subject |
історія інновацій |
uk |
dc.subject |
гуманістична концепція |
uk |
dc.title |
Теоретичні основи інновацій у контексті становлення хореографічно-педагогічної освіти |
uk |
dc.type |
Article |
uk |