Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андрощук, Людмила Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2017-01-10T09:48:00Z | |
dc.date.available | 2017-01-10T09:48:00Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Андрощук Л.М. Теоретичні основи інновацій у контексті становлення хореографічно-педагогічної освіти / Л.М. Андрощук / Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – № 3 (57). – С. 292-300. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6661 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто теоретичні основи інновацій в контексті становлення хореографічно-педагогічної освіти. Представлено теоретичний аналіз інновацій як суспільного освітнього явища. В результаті дослідження: 1) проаналізовано історичний шлях інновацій в освіті та роль персоналізованої парадигми гуманістичної освітньої концепції в сучасній інноваційній підготовці майбутнього вчителя в системі педагогічно-хореографічної освіти; 2) висвітлено передумови впровадження інновацій у підготовку сучасного фахівця хореографічно-педагогічної освіти; 3) розглянуто сутність понять «інновація», «педагогічна інновація»; класифікацію інновацій, умови їх реалізації в хореографічно-педагогічній освіті. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134:793.3(07) УДК 371.134:793.3(07); | |
dc.subject | інновація | uk |
dc.subject | педагогічна інновація | uk |
dc.subject | хореографічно-педагогічна освіта | uk |
dc.subject | інновація в хореографічно-педагогічній освіті | uk |
dc.subject | класифікація інновацій | uk |
dc.subject | умови реалізації інновацій | uk |
dc.subject | історія інновацій | uk |
dc.subject | гуманістична концепція | uk |
dc.title | Теоретичні основи інновацій у контексті становлення хореографічно-педагогічної освіти | uk |
dc.type | Article | uk |