dc.contributor.author |
Андрощук, Людмила Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2017-01-10T10:11:37Z |
|
dc.date.available |
2017-01-10T10:11:37Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Андрощук Л.М. Етапи становлення хореографічно-педагогічної освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини / Л.М. Андрощук // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини /ред. кол : Безлюдний О. І. гол. ред. та. ін.. – Ум3. Андрощук Л.М. Етапи становлення хореографічно-педагогічної освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини / Л.М. Андрощук // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини /ред. кол : Безлюдний О. І. гол. ред. та. ін.. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2016. – Випуск 14. – С. 274-283.ань : ФОП Жовтий О.О., 2016. – Випуск 14. – С. 274-283. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6662 |
|
dc.description.abstract |
В статті розглянуто основні етапи становлення хореографічно-педагогічної освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини (аматорський, підготовчо-професійний, становлення та модернізації).У результаті дослідження:1) проаналізовано еволюцію основних етапів становлення хореографічної спеціальності в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини;2) визначено роль танцювальних колективів на всіх етапах становлення хореографічно-педагогічної освіти; 3) розглянуто науково-методичну діяльність викладачів кафедри хореографії та художньої культури УДПУ в контексті становлення хореографічно-педагогічної освіти та висвітлено її роль в розробці та впровадженні інноваційної педагогічної моделі підготовки майбутнього вчителя хореографії. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Умань : ФОП Жовтий О.О. |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК (371.134: 793.3) (477.46); |
|
dc.subject |
хореографічно-педагогічна освіта |
uk |
dc.subject |
етапи становлення |
uk |
dc.subject |
танцювальні колективи |
uk |
dc.subject |
науково-методична діяльність |
uk |
dc.subject |
інноваційна педагогічна модель підготовки майбутнього вчителя хореографії |
uk |
dc.subject |
хореографія |
uk |
dc.subject |
майбутній вчитель хореографії |
uk |
dc.title |
Етапи становлення хореографічно-педагогічної освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини |
uk |
dc.type |
Article |
uk |