dc.description.abstract |
У статті здійснено аналіз понять «фізичне виховання» та «фізична культура». Дефініцію «фізичне виховання» розглядаємо як багатогранно організований на базі освітніх установ процес, що спрямований на гармонійний розвиток особистості (фізичних сил, форм і функцій людського організму, здоров’я) засобами фізичних вправ, спорту, силами природи, гігієнічними факторами. Фізичну культуру розуміємо як процес і результат діяльності людини по перетворенню своєї фізичної (тілесної) природи; як сукупність матеріальних і духовних цінностей суспільства, що створюються і використовуються ним для фізичного вдосконалення людей. Розкрито їх подібність, яка полягає у тому, що вони відображають процес, який спрямований на гармонійний розвиток особистості. Доведено їх відмінності. Так, «фізичне виховання» апелює до дієвої сторони засобами фізичних вправ, спорту, силами природи, гігієнічними факторами, «фізична культура», насамперед, до ціннісної сфери розвитку особистості. |
uk |