Abstract:
У статті обґрунтовано структуру готовності майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності в ЗОШ, яка включає критерії: мотиваційно-ціннісний, інтелектуально-пізнавальний, діяльнісно-практичний. Мотиваційно-ціннісний критерій визначаємо як комплекс взаємозв’язаних мотивів майбутнього вчителя до роботи, що проявляється в його відносинах, інтересах в педагогічній діяльності, як сформованість цільових орієнтацій до професійної діяльності, як професійна спрямованість на занятті фізкультурно-спортивною діяльністю (мотиви, інтереси, ціннісні орієнтації, рефлексія особистісного зростання). Інтелектуально-пізнавальний критерій характеризується кількістю і якістю засвоєних знань з комплексу навчальних дисциплін (педагогіка, психологія, група спортивних дисциплін тощо), які є необхідними для підготовки студентів до фізкультурно-спортивної діяльності. Діяльнісно-практичний критерій характеризується сформованою системою педагогічних умінь і навичок, які використовуються майбутнім вчителем у фізкультурно-спортивній діяльності. Кожен критерій характеризується відповідники показниками.