dc.contributor.author |
Гусак, Владислав Анатолійович |
|
dc.date.accessioned |
2017-02-23T12:38:07Z |
|
dc.date.available |
2017-02-23T12:38:07Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6730 |
|
dc.description.abstract |
У статті викладена
сутність понять «майстерність» і «виконавська майстерність». На
основі ретроспективного аналізу сучасної наукової літератури висвітлені
різноманітні фактори виявлення і сфери реалізації виконавської
майстерності у творчій діяльності музиканта, охарактеризовано основні
компоненти структури даної дефініції та методологічні основи її
формування. Автор досліджує значення активізації психомоторики у
виявленні сценічно-виконавської майстерності вчителя музичного
мистецтва. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;371.134:785(07) |
|
dc.subject |
виконавська майстерність |
uk |
dc.subject |
інструментальна підготовка |
|
dc.subject |
вчитель музичного мистецтва |
|
dc.subject |
психомоторика |
|
dc.subject |
ідеомоторика |
|
dc.subject |
сенсомоторика |
|
dc.subject |
психомоторна дія |
|
dc.subject |
автоматизація музично-ігрових рухів |
|
dc.title |
СПЕЦИФІКА ВИЯВЛЕННЯ СЦЕНІЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
uk |
dc.type |
Article |
uk |