Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гусак, Владислав Анатолійович | |
dc.date.accessioned | 2017-02-23T12:38:07Z | |
dc.date.available | 2017-02-23T12:38:07Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6730 | |
dc.description.abstract | У статті викладена сутність понять «майстерність» і «виконавська майстерність». На основі ретроспективного аналізу сучасної наукової літератури висвітлені різноманітні фактори виявлення і сфери реалізації виконавської майстерності у творчій діяльності музиканта, охарактеризовано основні компоненти структури даної дефініції та методологічні основи її формування. Автор досліджує значення активізації психомоторики у виявленні сценічно-виконавської майстерності вчителя музичного мистецтва. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;371.134:785(07) | |
dc.subject | виконавська майстерність | uk |
dc.subject | інструментальна підготовка | |
dc.subject | вчитель музичного мистецтва | |
dc.subject | психомоторика | |
dc.subject | ідеомоторика | |
dc.subject | сенсомоторика | |
dc.subject | психомоторна дія | |
dc.subject | автоматизація музично-ігрових рухів | |
dc.title | СПЕЦИФІКА ВИЯВЛЕННЯ СЦЕНІЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА | uk |
dc.type | Article | uk |