00 DSpace/Manakin Repository

Методологічні підходи до розвитку творчого мислення молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лоюк, Оксана Вікторівна
dc.date.accessioned 2017-04-06T04:07:22Z
dc.date.available 2017-04-06T04:07:22Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Лоюк О. В. Методологічні підходи до розвитку творчого мислення молодших школярів / О. В. Лоюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – К. ; Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2015. – Вип. 41 – С. 88–93. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6798
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему розвитку творчого мислення молодших школярів, проаналізовано зміст основних методологічних підходів в психолого-педагогічній та філософській науках щодо організації навчально-виховного процесу початкової школи з метою виховання творчої особистості дитини, обґрунтовано доцільність їх використання. Зроблено висновок, що дані положення зумовлюють взаємини вихователів та вихованців, роль самих дітей в цьому процесі, володіють високою методологічною цінністю у відношенні вибору ракурсів методичного забезпечення розвитку творчого мислення учнів початкової школи. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Вінниця : ТОВ фірма «Планер» uk
dc.relation.ispartofseries УДК 37.03+159.955;
dc.subject Діяльнісний підхід uk
dc.subject компетентнісний підхід uk
dc.subject принцип культуровідповідності uk
dc.title Методологічні підходи до розвитку творчого мислення молодших школярів uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу