DSpace Repository

Методологічні підходи до розвитку творчого мислення молодших школярів

Show simple item record

dc.contributor.author Лоюк, Оксана Вікторівна
dc.date.accessioned 2017-04-06T04:07:22Z
dc.date.available 2017-04-06T04:07:22Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Лоюк О. В. Методологічні підходи до розвитку творчого мислення молодших школярів / О. В. Лоюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – К. ; Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2015. – Вип. 41 – С. 88–93. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6798
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему розвитку творчого мислення молодших школярів, проаналізовано зміст основних методологічних підходів в психолого-педагогічній та філософській науках щодо організації навчально-виховного процесу початкової школи з метою виховання творчої особистості дитини, обґрунтовано доцільність їх використання. Зроблено висновок, що дані положення зумовлюють взаємини вихователів та вихованців, роль самих дітей в цьому процесі, володіють високою методологічною цінністю у відношенні вибору ракурсів методичного забезпечення розвитку творчого мислення учнів початкової школи. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Вінниця : ТОВ фірма «Планер» uk
dc.relation.ispartofseries УДК 37.03+159.955;
dc.subject Діяльнісний підхід uk
dc.subject компетентнісний підхід uk
dc.subject принцип культуровідповідності uk
dc.title Методологічні підходи до розвитку творчого мислення молодших школярів uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account