dc.contributor.author |
Лоюк, Оксана Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2017-04-06T04:33:52Z |
|
dc.date.available |
2017-04-06T04:33:52Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Лоюк О. В. Психолого-педагогічні умови розвитку творчого мислення молодших школярів / О. В. Лоюк // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». –Дод. 2 до вип. 35, т. І (13). – К. : Гнозис, 2015. – С. 220–226. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6802 |
|
dc.description.abstract |
У статті висвітлена проблема творчого розвитку молодших школярів. Визначені психолого-педагогічні умови, за яких уможливлюється розвиток творчого мислення дітей та доведена їх доцільність й ефективність. Особлива увага акцентується на організації суб’єкт-суб’єктних відносин між педагогом та вихованцем, на послідовному та систематичному створенні проблемно-конфліктних ситуацій. Авторські узагальнення та висновки частково розкривають методологічні основи виховання творчої особистості молодшого школяра. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
К. : Гнозис |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 37.03+159.955; |
|
dc.subject |
Молодший школяр |
uk |
dc.subject |
творче мислення |
uk |
dc.subject |
творча особистість вчителя |
uk |
dc.subject |
проблемно-конфліктна ситуація |
uk |
dc.subject |
суб’єкт-суб’єктні відносини |
uk |
dc.title |
Психолого-педагогічні умови розвитку творчого мислення молодших школярів |
uk |
dc.type |
Article |
uk |