00 DSpace/Manakin Repository

Теорія і практика розвитку творчого мислення учнів у навчально-виховному процесі початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лоюк, Оксана Вікторівна
dc.date.accessioned 2017-04-06T05:26:23Z
dc.date.available 2017-04-06T05:26:23Z
dc.date.issued 2016-12
dc.identifier.citation Лоюк О. В. Теорія і практика розвитку творчого мислення учнів у навчально-виховному процесі початкової школи : моногр. / О. В. Лоюк. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2016. – 216 с. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6805
dc.description.abstract У монографії висвітлено теоретико-методологічні основи розвитку творчого мислення учнів у навчально-виховному процесі початкової школи. Здійснено ретроспективний аналіз означеної проблеми та з’ясовано сучасний стан у педагогічній теорії та практиці. Автором запропоновано шляхи оптимізації процесу розвитку творчого мислення учнів у навчально-виховному процесі початкової школи. Монографія рекомендована викладачам, аспірантам, магістрам, студентам вищих педагогічних закладів освіти, вчителям початкової школи. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Видавничо-поліграфічний центр «Візаві» uk
dc.relation.ispartofseries УДК 37.03+159.923-053.5 ББК 74.202.20+88.835.13 Л 81;
dc.subject творче мислення uk
dc.subject початкова школа uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject констатувальний експеримент uk
dc.subject формувальний експеримент uk
dc.subject.other творчість uk
dc.subject.other навчально-виховний процес uk
dc.title Теорія і практика розвитку творчого мислення учнів у навчально-виховному процесі початкової школи uk
dc.type Monograph uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу