dc.contributor.author |
Шевчук, Ірина Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2017-04-06T17:12:47Z |
|
dc.date.available |
2017-04-06T17:12:47Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Шевчук І. В. Підготовка майбутнього вчителя до використання графічних схем складених задач для розвитку мислення учнів на уроках математики в початковій школі / І. В. Шевчук // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». – Випуск 2(4). – 2016. – С. 122–127. |
uk |
dc.identifier.issn |
2413-3329 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6826 |
|
dc.description |
Науковий вісник Мукачівського державного університету Випуск 2 2016 рік |
uk |
dc.description.abstract |
У статті висвітлена актуальність проблеми підготовки майбутнього вчителя до використання графічних схем складених задач для розвитку мислення учнів на уроках математики в початковій школі, а саме при розв'язку таких задач різними способами, складанням графічних схем та схем аналітичного, синтетичного міркувань, складанням задач до запропонованих граф-схем тощо. При роботи над складеними задачами доцільно використовувати різноманітні методи та засоби навчання, які допомагають учню зрозуміти зміст задачі та шляхи її розв'язання. Мета статті полягає у визначенні ефективних методів навчання математиці, які б активізували думку дитини, а також допомогли вчителям і студентам факультету підготовки вчителів початкової школи оволодіти різноманітними підходами до більш глибокого розуміння математичного матеріалу, розкрили нешаблонні підходи до вирішення складених задач. Головним напрямком написання статті є розробка ряду практичних завдань при роботи з складеною задачею, а саме використання графічних схем, які допомагають учню встановити зв'язки між даними і шуканими величинами і знайти раціональний шлях розв'язку задачі на уроках математики в початковій школі. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
розвиток аналітичного та синтетичного міркувань учнів |
uk |
dc.subject |
активізація розумової діяльності школярів |
uk |
dc.subject |
проста задача |
uk |
dc.subject |
складена задача |
uk |
dc.subject |
граф-схеми до задач |
uk |
dc.subject |
етапи роботи над складеною задачею |
uk |
dc.subject |
відомі числові данні задачі |
uk |
dc.subject |
шукані величини задачі |
uk |
dc.subject |
раціональний спосіб розв'язку задачі |
uk |
dc.title |
Підготовка майбутнього вчителя до використання графічних схем складених задач для розвитку мислення учнів на уроках математики в початковій школі |
uk |
dc.type |
Article |
uk |