DSpace Repository

Формування оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності вчителів початкової школи

Show simple item record

dc.contributor.author Торчинська, Тамара Анатоліївна
dc.date.accessioned 2017-04-07T06:22:30Z
dc.date.available 2017-04-07T06:22:30Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Торчинська Т. А. Формування оцінного компонента професійно- мовленнєвої діяльності вчителів початкової школи / Т. А. Торчинська // Педагогіка вищої школи:методологія, теорія, технології ІІ том, Київ- Ялта - 2013.с.85-88 uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6834
dc.description.abstract В представленной статье рассматриваются теоретические основы формирования оценочного компонента профессионально-речевой деятельности учителей начальной школы и вопрос поиска такой системы педагогического оценивания, которая бы стимулировала у учащихся желание учиться. Доказано, что педагогическая оценка является важным средством мотивации и стимуляции учения, поэтому в руках опытного педагога может стать эффективным фактором воздействия на процесс учебно-познавательной деятельности учащихся, увеличение интереса к обучению, формирование у учащихся ответственности, собранности, настойчивости. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher РВВ КГУ вул.Севастопольська, 2, м.Ялта Автономна Республіка Крим uk
dc.subject професійно-мовленнєва діяльність uk
dc.subject оцінний компонент uk
dc.subject педагогічна оцінка uk
dc.subject педагогічне оцінювання uk
dc.subject оцінна діяпьність вчителя uk
dc.subject вчитель початкової школи uk
dc.subject мотивація uk
dc.title Формування оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності вчителів початкової школи uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account