dc.contributor.author | Коберник, Галина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2017-04-07T10:14:19Z | |
dc.date.available | 2017-04-07T10:14:19Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6840 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито зміст громадянської компетентності,педагогічні умови формування таких її компетентів як суспільний обов'язок,відповідальність, моральна свідомість, повинність,любов та повага до своїх батьків, рідних, близьких людей, про яких у своїх працях писав Василь Олександрович Сухомлинський. Педагог вважав за доцільне розпочинати формування громадянина з ранніх років його життя і робив акцент на молодший шкільний вік, коли душа дитини сприятлива до емоційних впливів.В.О.Сухомлинський у своїх працях виділяхє групу правил,що,насамперед,торкаються стосунків між людьми, дає їх розя'снення та доцільність. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДКУ;37(477)(092) | |
dc.subject | громадянкість | uk |
dc.subject | громадянська компетентність | uk |
dc.subject | виховання | uk |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk |
dc.subject | національний | uk |
dc.subject | моральний | uk |
dc.subject | свідомість | uk |
dc.subject | педагог | uk |
dc.subject | обовязок | uk |
dc.subject | повиність | uk |
dc.title | Формування громадянської компетентності школярів у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського | uk |
dc.type | Article | uk |