dc.contributor.author |
Дзюбенко, Ірина Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2017-04-08T11:03:56Z |
|
dc.date.available |
2017-04-08T11:03:56Z |
|
dc.date.issued |
2017-04-08 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6849 |
|
dc.description.abstract |
Структуру пізнавально-інтелектуальної компетентності розглядаємо в єдності пізнавально-мотиваційного, інтелектуального і діяльнісно-творчого критеріїв. Пізнавально-мотиваційний критерій втілюється у пізнавальній мотивації майбутнього вчителя. Інтелектуальний критерій реалізує інтелектуальну, рефлексивну та інтеграційну функції. Діяльнісно-творчий критерій забезпечує готовність вирішувати педагогічні задачі, творчо перетворювати їх, аналізуючи власну пізнавально-інтелектуальну діяльність. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;[371.134+37(07)](043.3) |
|
dc.subject |
критерії |
uk |
dc.subject |
склад |
uk |
dc.subject |
компетентності |
uk |
dc.subject |
пізнавально |
uk |
dc.subject |
інтелектуальна |
uk |
dc.subject |
компетентність |
uk |
dc.subject |
студенти |
uk |
dc.subject |
ВНЗ |
uk |
dc.subject |
майбутні |
uk |
dc.subject |
вчителі |
uk |
dc.title |
Критеріальний склад пізнавально-інтелектуальної компетентності студентів ВНЗ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |