Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дзюбенко, Ірина Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2017-04-08T11:03:56Z | |
dc.date.available | 2017-04-08T11:03:56Z | |
dc.date.issued | 2017-04-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6849 | |
dc.description.abstract | Структуру пізнавально-інтелектуальної компетентності розглядаємо в єдності пізнавально-мотиваційного, інтелектуального і діяльнісно-творчого критеріїв. Пізнавально-мотиваційний критерій втілюється у пізнавальній мотивації майбутнього вчителя. Інтелектуальний критерій реалізує інтелектуальну, рефлексивну та інтеграційну функції. Діяльнісно-творчий критерій забезпечує готовність вирішувати педагогічні задачі, творчо перетворювати їх, аналізуючи власну пізнавально-інтелектуальну діяльність. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;[371.134+37(07)](043.3) | |
dc.subject | критерії | uk |
dc.subject | склад | uk |
dc.subject | компетентності | uk |
dc.subject | пізнавально | uk |
dc.subject | інтелектуальна | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.subject | ВНЗ | uk |
dc.subject | майбутні | uk |
dc.subject | вчителі | uk |
dc.title | Критеріальний склад пізнавально-інтелектуальної компетентності студентів ВНЗ | uk |
dc.type | Article | uk |