dc.contributor.author |
Дзюбенко, Ірина Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2017-04-08T11:56:24Z |
|
dc.date.available |
2017-04-08T11:56:24Z |
|
dc.date.issued |
2017-04-08 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6856 |
|
dc.description.abstract |
практика формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу не відповідає сучасним вимогам, нашою метою було впровадження в навчальний процес технології формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів за допомогою інтелектуально-ігрової діяльності, педагогічних ситуацій, інтерактивних технологій, кредитно-модульних технологій |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;371.134 |
|
dc.subject |
формування |
uk |
dc.subject |
студенти |
uk |
dc.subject |
мотиваційне |
uk |
dc.subject |
позитивне |
uk |
dc.subject |
ставлення |
uk |
dc.subject |
вивчення |
uk |
dc.subject |
предмети |
uk |
dc.subject |
педагогічний |
uk |
dc.subject |
цикл |
uk |
dc.subject |
учитель |
uk |
dc.title |
Формування у студентів мотиваційно-позитивного ставлення до вивчення предметів педагогічного циклу. |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |