DSpace Repository

Актуальність природничо-наукових дисциплін у інтеграційному розрізі компетентнісної парадигми освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Ткаченко, Ігор Анатолійович
dc.contributor.author Краснобокий, Юрій Миколайович
dc.date.accessioned 2017-04-13T10:31:55Z
dc.date.available 2017-04-13T10:31:55Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Ткаченко І.А. Актуальність природничо-наукових дисциплін у інтеграційному розрізі компетентнісної парадигми освіти/І.А. Ткаченко, Ю.М. Краснобокий//Камянець-Подільський: Камянець-Подільський НУ імені Івана Огієнка, 2013. – Вип. 19: Інноваційні технології управління якістю підготовки майбутніх учителів фізико-технологічного профілю. –– С.57–60. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6889
dc.description.abstract Проаналізовано взаємозв’язок природничо-наукових дисциплін у контексті формування професійних компетенцій май-бутнього вчителя природничо-наукового спрямування. Встановлено, що інтеграційна взаємодія між фізикою, хімією і астрономією, а особливо аспектний характер фізичних знань, дають можливість виокремити особливе значення генералізаційного фактору при формуванні змісту природничо-наукової освіти в умовах функціонування системи астрофізичних знань. In this article is analyzed about of the intercommunication naturally scientific disciplines in the context of forming of professional jurisdictions of future teacher of natural history. The main idea of the article is set that intercommunications are between physics, chemistry and astronomy, and especially aspect character of physical knowledge’s, enable to select the special value of fundamental factor at forming of maintenance naturally scientific educations in the conditions of functioning of the system of astrophysical knowledge’s. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Камянець-Подільський НУ імені Івана Огієнка uk
dc.relation.ispartofseries УДК;378
dc.subject природничо-наукові дисципліни uk
dc.subject компетентності uk
dc.subject інтеграція uk
dc.subject naturally scientific discipline uk
dc.subject competence uk
dc.subject physics and natural sciences uk
dc.title Актуальність природничо-наукових дисциплін у інтеграційному розрізі компетентнісної парадигми освіти uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account