DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МОТИВАЦІЇ ДО ПРИЙНЯТТЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ ПЕДАГОГА-НАСТАВНИКА

Show simple item record

dc.contributor.author Коломієць, Наталія Андріївна
dc.date.accessioned 2017-04-24T04:51:16Z
dc.date.available 2017-04-24T04:51:16Z
dc.date.issued 2017-04-24
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6917
dc.description.abstract Тези присвячені актуальній проблемі формування у майбутніх учителів мотивації до прийняття професійної позиції педагога-наставника. Основний акцент зроблений на мотивації студентів, яка визначає особливості їх професійного становлення. З’ясовано, що вмотивування майбутніх учителів до прийняття професійної позиції педагога-наставника сприятиме набуттю студентами спеціальних знань, умінь та навичок, що виступають складниками у структурі їхньої підготовленості до педагогічного наставництва. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК;378:373.5.011.3-051
dc.subject формування uk
dc.subject майбутні учителі uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject професійна позиція uk
dc.subject професійне становлення uk
dc.subject педагогічне наставництво uk
dc.subject педагог-наставник uk
dc.subject спеціальні знання, уміння та навички uk
dc.subject підготовленість до педагогічного наставництва uk
dc.title ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МОТИВАЦІЇ ДО ПРИЙНЯТТЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ ПЕДАГОГА-НАСТАВНИКА uk
dc.type ConfThesis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account