dc.contributor.author |
Коломієць, Наталія Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2017-04-24T04:51:16Z |
|
dc.date.available |
2017-04-24T04:51:16Z |
|
dc.date.issued |
2017-04-24 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6917 |
|
dc.description.abstract |
Тези присвячені актуальній проблемі формування у майбутніх учителів мотивації до прийняття професійної позиції педагога-наставника. Основний акцент зроблений на мотивації студентів, яка визначає особливості їх професійного становлення. З’ясовано, що вмотивування майбутніх учителів до прийняття професійної позиції педагога-наставника сприятиме набуттю студентами спеціальних знань, умінь та навичок, що виступають складниками у структурі їхньої підготовленості до педагогічного наставництва. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378:373.5.011.3-051 |
|
dc.subject |
формування |
uk |
dc.subject |
майбутні учителі |
uk |
dc.subject |
мотивація |
uk |
dc.subject |
професійна позиція |
uk |
dc.subject |
професійне становлення |
uk |
dc.subject |
педагогічне наставництво |
uk |
dc.subject |
педагог-наставник |
uk |
dc.subject |
спеціальні знання, уміння та навички |
uk |
dc.subject |
підготовленість до педагогічного наставництва |
uk |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МОТИВАЦІЇ ДО ПРИЙНЯТТЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ ПЕДАГОГА-НАСТАВНИКА |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |