DSpace Repository

Інтерактивні технології в практику роботи професійної школи

Show simple item record

dc.contributor.author Комар, Ольга Анатоліївна
dc.date.accessioned 2017-05-26T12:19:42Z
dc.date.available 2017-05-26T12:19:42Z
dc.date.issued 2017-05-26
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6949
dc.description.abstract Формування людини XXI століття проблема дуже актуальна і відповідальна. Це стосується всіх верств населення у світовому масштабі. Особливу ж увагу заслуговує підготовка вчителя. А, саме, підготовка вчителя початкової ланки, оскільки з 1 по 4 клас він викладає основні предмети (мову, математику, природознавство, читання, працю), за різким виключенням, коли інші предмети (фізичне виховання, музику) викладають інші фахівці. Тому вчитель початкових класів є універсальним (не цураймось такого слова). У процесі навчання він не тільки дає знання своїм учням, а вчить мислити, розмірковувати, самостійно розв’язувати будь-які складні питання і життєві ситуації. Разом з тим вчитель виховує своїх учнів на прикладі програмних творів, математичних задач, і насамперед, своїм особистим прикладом. Тому сьогодні так гостро стоїть проблема підготовки педагогічних кадрів для загальноосвітньої школи і початкової зокрема. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інтерактивні технології uk
dc.subject професійна школа uk
dc.title Інтерактивні технології в практику роботи професійної школи uk
dc.type ConfThesis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account