DSpace Repository

ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Show simple item record

dc.contributor.author Муковіз, Олексій Павлович
dc.date.accessioned 2017-06-08T05:38:20Z
dc.date.available 2017-06-08T05:38:20Z
dc.date.issued 2017-04-22
dc.identifier.citation Роботу виконано в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини, м. Умань. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6966
dc.description.abstract Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Київ, 2017. У дисертації викладено результати дослідження теоретико-методичних основ дистанційного навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи. З’ясовано та уточнені дефініції таких основних понять дослідження: “дистанційне навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи”, “структура готовності вчителя початкової школи до дистанційного навчання”. Спроектовано модель, що відображає сукупність взаємопов’язаних блоків-компонентів: методологічного, теоретичного, навчально-методичного, результативного. Обґрунтовано теоретичні засади: закономірності, принципи, структурні компоненти змісту дистанційного навчання як засобу професійного становлення і розвитку вчителя, організаційно-педагогічні умови, матриця комунікативних зв’язків організатора дистанційного навчання з суб’єктами освітнього процесу та ін. Розроблено навчально-методичну систему підготовки вчителів початкової школи до дистанційного навчання: навчально-методичне забезпечення процесу формування готовності вчителів початкової школи до дистанційного навчання; навчально-методичну підсистему професійно-педагогічного вдосконалення організаторів дистанційного навчання. Експериментально перевірено вплив розробленої системи дистанційного навчання на ефективність професійно-педагогічного розвитку вчителів початкової школи в неперервній освіті. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject вчитель початкової школи, дистанційне навчання, система неперервної освіти, модель дистанційного навчання, система дистанційного навчання uk
dc.title ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ uk
dc.type Synopsis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account