dc.contributor.author |
Муковіз, Олексій Павлович |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-08T05:38:20Z |
|
dc.date.available |
2017-06-08T05:38:20Z |
|
dc.date.issued |
2017-04-22 |
|
dc.identifier.citation |
Роботу виконано в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини, м. Умань. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6966 |
|
dc.description.abstract |
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Київ, 2017.
У дисертації викладено результати дослідження теоретико-методичних основ дистанційного навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи. З’ясовано та уточнені дефініції таких основних понять дослідження: “дистанційне навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи”, “структура готовності вчителя початкової школи до дистанційного навчання”. Спроектовано модель, що відображає сукупність взаємопов’язаних блоків-компонентів: методологічного, теоретичного, навчально-методичного, результативного. Обґрунтовано теоретичні засади: закономірності, принципи, структурні компоненти змісту дистанційного навчання як засобу професійного становлення і розвитку вчителя, організаційно-педагогічні умови, матриця комунікативних зв’язків організатора дистанційного навчання з суб’єктами освітнього процесу та ін. Розроблено навчально-методичну систему підготовки вчителів початкової школи до дистанційного навчання: навчально-методичне забезпечення процесу формування готовності вчителів початкової школи до дистанційного навчання; навчально-методичну підсистему професійно-педагогічного вдосконалення організаторів дистанційного навчання. Експериментально перевірено вплив розробленої системи дистанційного навчання на ефективність професійно-педагогічного розвитку вчителів початкової школи в неперервній освіті. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
вчитель початкової школи, дистанційне навчання, система неперервної освіти, модель дистанційного навчання, система дистанційного навчання |
uk |
dc.title |
ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
uk |
dc.type |
Synopsis |
uk |