Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пічкур, Микола Олександрович | |
dc.date.accessioned | 2017-09-22T10:21:52Z | |
dc.date.available | 2017-09-22T10:21:52Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7029 | |
dc.description | Пічкур М. О. Формування поліпрофесійналізму художника-педагога – актуальна проблема сучасної мистецької освіти / М. О. Пічкур // Молодь, освіта, наука та мистецтво : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнського науково-методичного семінару з Міжнародною участю. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – С. 107-111. | uk |
dc.description.abstract | Нині склалися об’єктивні передумови розглядати фах сучасного художника-педагога у контексті дедалі більше зростаючої частки його складно-суміжних видів діяльності: педагога, художника, дизайнера, мистецтвознавця тощо. У цілому нині це окреслюється поняттям «поліпрофесіоналізм фахівця». | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | поліпрофесійналізм, художник-педагог, мистецька освіта | uk |
dc.title | Формування поліпрофесійналізму художника-педагога – актуальна проблема сучасної мистецької освіти | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |