00 DSpace/Manakin Repository

Формування поліпрофесійналізму художника-педагога – актуальна проблема сучасної мистецької освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пічкур, Микола Олександрович
dc.date.accessioned 2017-09-22T10:21:52Z
dc.date.available 2017-09-22T10:21:52Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7029
dc.description Пічкур М. О. Формування поліпрофесійналізму художника-педагога – актуальна проблема сучасної мистецької освіти / М. О. Пічкур // Молодь, освіта, наука та мистецтво : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнського науково-методичного семінару з Міжнародною участю. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – С. 107-111. uk
dc.description.abstract Нині склалися об’єктивні передумови розглядати фах сучасного художника-педагога у контексті дедалі більше зростаючої частки його складно-суміжних видів діяльності: педагога, художника, дизайнера, мистецтвознавця тощо. У цілому нині це окреслюється поняттям «поліпрофесіоналізм фахівця». uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject поліпрофесійналізм, художник-педагог, мистецька освіта uk
dc.title Формування поліпрофесійналізму художника-педагога – актуальна проблема сучасної мистецької освіти uk
dc.type ConfThesis uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу