dc.contributor.author |
Пічкур, Микола Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2017-09-22T10:21:52Z |
|
dc.date.available |
2017-09-22T10:21:52Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7029 |
|
dc.description |
Пічкур М. О. Формування поліпрофесійналізму художника-педагога – актуальна проблема сучасної мистецької освіти / М. О. Пічкур // Молодь, освіта, наука та мистецтво : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнського науково-методичного семінару з Міжнародною участю. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – С. 107-111. |
uk |
dc.description.abstract |
Нині склалися об’єктивні передумови розглядати фах сучасного художника-педагога у контексті дедалі більше зростаючої частки його складно-суміжних видів діяльності: педагога, художника, дизайнера, мистецтвознавця тощо. У цілому нині це окреслюється поняттям «поліпрофесіоналізм фахівця». |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
поліпрофесійналізм, художник-педагог, мистецька освіта |
uk |
dc.title |
Формування поліпрофесійналізму художника-педагога – актуальна проблема сучасної мистецької освіти |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |