Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коберник, Галина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2017-09-28T07:06:11Z | |
dc.date.available | 2017-09-28T07:06:11Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7058 | |
dc.description.abstract | У статті уточнено зміст понять"інновації","інноваційне навчання","готовність учителя до впровадження нових педагогічних технологій";висвітлено перешкоди педагогів різним,щоб запобігти цим перешкодам;визначена структура інноваційної діяльності вчителя та критерії виявлення ефективності цієї діяльності;розкрито етапи поділу процесу засвоєння нових ідей і відповідно етапи сприйняття інновацій учителя | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378:373.3.011.3-051 | |
dc.subject | Інновації | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.subject | готовність учителя | uk |
dc.subject | підготовка | uk |
dc.subject | педагогічні технології | uk |
dc.subject | організація | uk |
dc.subject | студент | uk |
dc.subject | викладач | uk |
dc.subject | інноваційне навчання | uk |
dc.subject | готовність учителя | uk |
dc.title | Готовність учителів до впровадження інноваційних педагогічних технологій | uk |
dc.type | Article | uk |