dc.contributor.author |
Коберник, Галина Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2017-09-28T07:06:11Z |
|
dc.date.available |
2017-09-28T07:06:11Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7058 |
|
dc.description.abstract |
У статті уточнено зміст понять"інновації","інноваційне навчання","готовність учителя до впровадження нових педагогічних технологій";висвітлено перешкоди педагогів різним,щоб запобігти цим перешкодам;визначена структура інноваційної діяльності вчителя та критерії виявлення ефективності цієї діяльності;розкрито етапи поділу процесу засвоєння нових ідей і відповідно етапи сприйняття інновацій учителя |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378:373.3.011.3-051 |
|
dc.subject |
Інновації |
uk |
dc.subject |
навчання |
uk |
dc.subject |
готовність учителя |
uk |
dc.subject |
підготовка |
uk |
dc.subject |
педагогічні технології |
uk |
dc.subject |
організація |
uk |
dc.subject |
студент |
uk |
dc.subject |
викладач |
uk |
dc.subject |
інноваційне навчання |
uk |
dc.subject |
готовність учителя |
uk |
dc.title |
Готовність учителів до впровадження інноваційних педагогічних технологій |
uk |
dc.type |
Article |
uk |