DSpace Repository

Готовність учителів до впровадження інноваційних педагогічних технологій

Show simple item record

dc.contributor.author Коберник, Галина Іванівна
dc.date.accessioned 2017-09-28T07:06:11Z
dc.date.available 2017-09-28T07:06:11Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7058
dc.description.abstract У статті уточнено зміст понять"інновації","інноваційне навчання","готовність учителя до впровадження нових педагогічних технологій";висвітлено перешкоди педагогів різним,щоб запобігти цим перешкодам;визначена структура інноваційної діяльності вчителя та критерії виявлення ефективності цієї діяльності;розкрито етапи поділу процесу засвоєння нових ідей і відповідно етапи сприйняття інновацій учителя uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК;378:373.3.011.3-051
dc.subject Інновації uk
dc.subject навчання uk
dc.subject готовність учителя uk
dc.subject підготовка uk
dc.subject педагогічні технології uk
dc.subject організація uk
dc.subject студент uk
dc.subject викладач uk
dc.subject інноваційне навчання uk
dc.subject готовність учителя uk
dc.title Готовність учителів до впровадження інноваційних педагогічних технологій uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account