dc.contributor.author |
Маслюк, Руслан Вадимович |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-09T11:07:51Z |
|
dc.date.available |
2017-10-09T11:07:51Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7107 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена дослідженню багатоступеневого процесу підготовки фахівців фізичної культури та спорту. У дослідженні особлива увага звертається на професійну підготовку студентів, а саме на комплекс заходів, спрямованих на її формування в умовах наступності ступеневої освіти. Дослідення розкриває послідовний розвиток професійного самовизначення майбутніх вчителів фізичного виховання, їх процесуальну і змістову готовність до виконання професійної діяльності. У статті наступність розглядається як принцип функціонування всіх керованих соціальних систем, без якого є неможливим поступальний прогресивний розвиток суспільства. Аналізується узгодження фізичної культури майбутнього вчителя із його індивідуальними характеристиками та набутими компетентностями |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК:378:373.5.011.3 - 051].811+37.046; |
|
dc.subject |
вчитель |
uk |
dc.subject |
фізична культура |
uk |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk |
dc.subject |
навчально-виховний процес |
uk |
dc.subject |
здоров’я |
uk |
dc.subject |
культурно-оздоровчий розвиток |
uk |
dc.subject |
професійне самовизначення |
uk |
dc.subject |
ступенева освіта |
uk |
dc.subject |
навчальне середовище |
uk |
dc.title |
Проблема підготовки учителів фізичного виховання в умовах наступності ступеневої освіти |
uk |
dc.type |
Article |
uk |