Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Маслюк, Руслан Вадимович | |
dc.date.accessioned | 2017-10-09T11:07:51Z | |
dc.date.available | 2017-10-09T11:07:51Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7107 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню багатоступеневого процесу підготовки фахівців фізичної культури та спорту. У дослідженні особлива увага звертається на професійну підготовку студентів, а саме на комплекс заходів, спрямованих на її формування в умовах наступності ступеневої освіти. Дослідення розкриває послідовний розвиток професійного самовизначення майбутніх вчителів фізичного виховання, їх процесуальну і змістову готовність до виконання професійної діяльності. У статті наступність розглядається як принцип функціонування всіх керованих соціальних систем, без якого є неможливим поступальний прогресивний розвиток суспільства. Аналізується узгодження фізичної культури майбутнього вчителя із його індивідуальними характеристиками та набутими компетентностями | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК:378:373.5.011.3 - 051].811+37.046; | |
dc.subject | вчитель | uk |
dc.subject | фізична культура | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk |
dc.subject | здоров’я | uk |
dc.subject | культурно-оздоровчий розвиток | uk |
dc.subject | професійне самовизначення | uk |
dc.subject | ступенева освіта | uk |
dc.subject | навчальне середовище | uk |
dc.title | Проблема підготовки учителів фізичного виховання в умовах наступності ступеневої освіти | uk |
dc.type | Article | uk |