DSpace Repository

Деякі аспеки гуманно орієнтованого навчання школярів

Show simple item record

dc.contributor.author Коберник, Галина Іванівна
dc.date.accessioned 2017-10-24T11:40:08Z
dc.date.available 2017-10-24T11:40:08Z
dc.date.issued 2017-10-06
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7166
dc.description.abstract В статті обгрунтовано потенціал навчальної взаємодії для створення гуманно орієнтованого середовища школярів, яке замінює авторитарно-дисципліновану модель навчання на особистісно -орієнтовану uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК;37.091.3(043.2)
dc.subject гуманізація uk
dc.subject навчання uk
dc.subject взаємодія uk
dc.subject спілкування uk
dc.subject діалог uk
dc.subject школяр uk
dc.subject середовище uk
dc.subject педагог uk
dc.subject підготовка uk
dc.subject ситуації uk
dc.title Деякі аспеки гуманно орієнтованого навчання школярів uk
dc.type ConfThesis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account