dc.contributor.author | Коберник, Галина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2017-10-24T11:40:08Z | |
dc.date.available | 2017-10-24T11:40:08Z | |
dc.date.issued | 2017-10-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7166 | |
dc.description.abstract | В статті обгрунтовано потенціал навчальної взаємодії для створення гуманно орієнтованого середовища школярів, яке замінює авторитарно-дисципліновану модель навчання на особистісно -орієнтовану | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.091.3(043.2) | |
dc.subject | гуманізація | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.subject | взаємодія | uk |
dc.subject | спілкування | uk |
dc.subject | діалог | uk |
dc.subject | школяр | uk |
dc.subject | середовище | uk |
dc.subject | педагог | uk |
dc.subject | підготовка | uk |
dc.subject | ситуації | uk |
dc.title | Деякі аспеки гуманно орієнтованого навчання школярів | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |