dc.contributor.author |
Танасійчук, Юлія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-26T12:56:49Z |
|
dc.date.available |
2017-10-26T12:56:49Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7197 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядається найбільш важливий аспект збереження здоров'я учнів формування здоров'язберігаючої компетентності на уроці як способу збереження і зміцнення здоров'я. Для визначення її сутності та структури автор розглядає основні поняття педагогіки здоров'язбережения. У статті визначається їх взаємозв'язок, дається їх дидактичне тлумачення. В науковий обіг вводиться поняття «здоров'язберігаюча компетентність» як інтеграційна особистісна характеристика. Розкрито чинники, що впливають на процес формування здоровʼязберігаючої компетентності, проаналізовано суть проблеми здоровʼязберігання під час підготовки випускників ВНЗ, запропоновано деякі напрямки в поліпшенні здоров’язберігаючих компонентів навчально-виховного процесу. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
здоровʼя |
uk |
dc.subject |
здоров'язбереження |
uk |
dc.subject |
культура здоров'я |
uk |
dc.subject |
виховання |
uk |
dc.subject |
фізична культура |
uk |
dc.subject |
навчально-виховний процес |
uk |
dc.title |
СУТНІСТЬ КАТЕГОРІЇ «ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧА КОМПЕТЕНТНІСТЬ» В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ВНЗ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |