DSpace Repository

СУТНІСТЬ КАТЕГОРІЇ «ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧА КОМПЕТЕНТНІСТЬ» В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ВНЗ

Show simple item record

dc.contributor.author Танасійчук, Юлія Миколаївна
dc.date.accessioned 2017-10-26T12:56:49Z
dc.date.available 2017-10-26T12:56:49Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7197
dc.description.abstract У статті розглядається найбільш важливий аспект збереження здоров'я учнів формування здоров'язберігаючої компетентності на уроці як способу збереження і зміцнення здоров'я. Для визначення її сутності та структури автор розглядає основні поняття педагогіки здоров'язбережения. У статті визначається їх взаємозв'язок, дається їх дидактичне тлумачення. В науковий обіг вводиться поняття «здоров'язберігаюча компетентність» як інтеграційна особистісна характеристика. Розкрито чинники, що впливають на процес формування здоровʼязберігаючої компетентності, проаналізовано суть проблеми здоровʼязберігання під час підготовки випускників ВНЗ, запропоновано деякі напрямки в поліпшенні здоров’язберігаючих компонентів навчально-виховного процесу. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject здоровʼя uk
dc.subject здоров'язбереження uk
dc.subject культура здоров'я uk
dc.subject виховання uk
dc.subject фізична культура uk
dc.subject навчально-виховний процес uk
dc.title СУТНІСТЬ КАТЕГОРІЇ «ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧА КОМПЕТЕНТНІСТЬ» В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ВНЗ uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account