dc.contributor.author |
Коберник, Галина Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Пелипенко, Катерина |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-31T11:17:28Z |
|
dc.date.available |
2017-10-31T11:17:28Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7235 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядаються можливості формування соціальної компетентності школярів у процесі навчально-пізнавальної діяльності, зокрема в умовах інтерактивного навчання. Доведено, що зміст розробки та використання інтерактивних методик на уроках виявляється не в ефективності новизни, оригінальності, а в підвищенні якості навчальног процесу, забезпеченні формування соціальної компетентності особистості школяра, активізації пізнавальної діяльності учнів, підвищенні інтересу до занять. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.051.31:316.42:37.016. |
|
dc.subject |
Учні |
uk |
dc.subject |
інтирактивне навчання |
uk |
dc.subject |
соціальна компетентність |
uk |
dc.subject |
співробітництво |
uk |
dc.subject |
компетентність |
uk |
dc.subject |
компетенція |
uk |
dc.subject |
модель навчання |
uk |
dc.subject |
критично мислити |
uk |
dc.subject |
інтерактив |
uk |
dc.subject |
школа |
uk |
dc.title |
Формування соціальної компетентності школярів у процесі навчально-пізнавальної діяльності |
uk |
dc.type |
Article |
uk |