dc.contributor.author |
Совгіра, Світлана Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2016 |
|
dc.date.available |
2016 |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Совгіра С.В. Еволюція екологічної освіти в освіту для збалансованого розвитку / С.В. Совгіра // Вісник Черкаського університету / Ред кол. : О. В. Черевко (гол. ред.), Ф. Ф. Боєчко, С. В. Корновенко. – Черкаси ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 2016. – № 16. – С. 133–140. – (Серія : Педагогічні науки). |
uk |
dc.identifier.issn |
2076-586Х |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7360 |
|
dc.description.abstract |
Висвітлено ключові ідеї сталого (збалансованого) розвитку цивілізації, який можна уявити у вигляді закономірних етапів, що змінюють співіснування людини і природи до тієї межі, поки це співіснування буде можливим. Розглянуто принципи і пріоритети збалансованого розвитку. Обґрунтовано, що сучасну екологічну освіту не можна розглядати у відриві від глобальної концепції сталого розвитку. Доведено, що екологічна освіта еволюціонувала в екологічну освіту для сталого розвитку, з перенесеннями свого бачення системи взаємодії «суспільство – особистість – природа» на актуальні аспекти соціально-гуманітарного знання, тим самим посилюючи значущість і збільшуючи увагу до розв’язання глобальних екологічних проблем зі сторони міжнародної громадськості. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
502 (072); |
|
dc.subject |
екологічна освіта |
uk |
dc.subject |
розвиток |
uk |
dc.subject |
збалансований розвиток |
uk |
dc.subject |
концепція сталого розвитку |
uk |
dc.subject |
концепція ноосфери |
uk |
dc.subject |
концепція універсального еволюціонізму |
uk |
dc.subject |
теорія біотичної регуляції |
uk |
dc.subject |
екосистема |
uk |
dc.title |
Еволюція екологічної освіти в освіту для збалансованого розвитку |
uk |
dc.type |
Article |
uk |