Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Совгіра, Світлана Василівна | |
dc.date.accessioned | 2016 | |
dc.date.available | 2016 | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Совгіра С.В. Еволюція екологічної освіти в освіту для збалансованого розвитку / С.В. Совгіра // Вісник Черкаського університету / Ред кол. : О. В. Черевко (гол. ред.), Ф. Ф. Боєчко, С. В. Корновенко. – Черкаси ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 2016. – № 16. – С. 133–140. – (Серія : Педагогічні науки). | uk |
dc.identifier.issn | 2076-586Х | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7360 | |
dc.description.abstract | Висвітлено ключові ідеї сталого (збалансованого) розвитку цивілізації, який можна уявити у вигляді закономірних етапів, що змінюють співіснування людини і природи до тієї межі, поки це співіснування буде можливим. Розглянуто принципи і пріоритети збалансованого розвитку. Обґрунтовано, що сучасну екологічну освіту не можна розглядати у відриві від глобальної концепції сталого розвитку. Доведено, що екологічна освіта еволюціонувала в екологічну освіту для сталого розвитку, з перенесеннями свого бачення системи взаємодії «суспільство – особистість – природа» на актуальні аспекти соціально-гуманітарного знання, тим самим посилюючи значущість і збільшуючи увагу до розв’язання глобальних екологічних проблем зі сторони міжнародної громадськості. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького | uk |
dc.relation.ispartofseries | 502 (072); | |
dc.subject | екологічна освіта | uk |
dc.subject | розвиток | uk |
dc.subject | збалансований розвиток | uk |
dc.subject | концепція сталого розвитку | uk |
dc.subject | концепція ноосфери | uk |
dc.subject | концепція універсального еволюціонізму | uk |
dc.subject | теорія біотичної регуляції | uk |
dc.subject | екосистема | uk |
dc.title | Еволюція екологічної освіти в освіту для збалансованого розвитку | uk |
dc.type | Article | uk |