DSpace Repository

Діагностика рівнів розвитку творчого мислення учнів початкової школи

Show simple item record

dc.contributor.author Лоюк, Оксана Вікторівна
dc.date.accessioned 2017-11-21T10:24:55Z
dc.date.available 2017-11-21T10:24:55Z
dc.date.issued 2017-11-21
dc.identifier.citation Лоюк О. В. Діагностика рівнів розвитку творчого мислення учнів початкової школи / О. В. Лоюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2017. – Випуск 56. – С. 103–110.
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7493
dc.description.abstract У статті висвітлено проблему розвитку творчого мислення учнів у навчально-виховному процесі початкової школи.Мета статті полягає у визначенні та експериментальній перевірці рівнів розвитку творчого мислення молодших школярів. Використано такі методи вивчення досліджуваного явища: емпіричні (опитування, анкетування); діагностичні (тестування), статистичні.На основі змістових характеристик досліджуваного феномену виокремлено критерії та показники розвитку творчого мислення учнів початкової школи: мотиваційно-ціннісний (мотивація до навчально-пізнавальної діяльності; здатність визначати цілі; адекватна самооцінка); інтелектуально-діяльнісний (володіння операціями та прийомами розумової діяльності; пізнавальна активність; уміння здійснювати теоретичний аналіз, сформованість внутрішнього плану дій; розвиненість невербальної уяви); комунікативно-креативний (схильність до творчого самовираження; здатність до вербальної креативності, вміння висловлювати думки; вміння здійснювати усвідомлений вибір та обґрунтовувати його). Ґрунтуючись на виокремлених критеріях й показниках, схарактеризовано рівні розвитку творчого мислення молодших школярів: репродуктивно-пасивний, репродуктивно-активний, самостійно-творчий. Визначено критерії, показники та схарактеризовано рівні розвитку творчого мислення молодших школярів, фрагментарно представлено зміст методики діагностування творчого мислення учнів початкової школи та подано результати констатувального етапу дослідження. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК159.955053.5;
dc.subject творче мислення uk
dc.subject критерії uk
dc.subject показники uk
dc.subject рівні творчого мислення uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.title Діагностика рівнів розвитку творчого мислення учнів початкової школи uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account