dc.contributor.author |
Лоюк, Оксана Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-21T16:31:21Z |
|
dc.date.available |
2017-11-21T16:31:21Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-21 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7509 |
|
dc.description.abstract |
У статті висвітлена проблема творчого розвитку молодших
школярів. Визначені психолого-педагогічні умови, за яких
уможливлюється розвиток творчого мислення дітей та доведена їх
доцільність й ефективність. Особлива увага акцентується на організації
суб’єкт-суб’єктних відносин між педагогом та вихованцем, на
послідовному та систематичному створенні проблемно-конфліктних
ситуацій. Авторські узагальнення та висновки частково розкривають
методологічні основи виховання творчої особистості молодшого школяра |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 37.03+159.955; |
|
dc.subject |
молодший школяр |
uk |
dc.subject |
творче мислення |
uk |
dc.subject |
творча особистість вчителя |
uk |
dc.subject |
проблемно-конфліктна ситуація |
uk |
dc.subject |
суб’єкт-суб’єктні відносини |
uk |
dc.title |
Психолого-педагогічні умови розвитку творчого мислення молодших школярів |
uk |
dc.type |
Article |
uk |