DSpace Repository

Психолого-педагогічні умови розвитку творчого мислення молодших школярів

Show simple item record

dc.contributor.author Лоюк, Оксана Вікторівна
dc.date.accessioned 2017-11-21T16:31:21Z
dc.date.available 2017-11-21T16:31:21Z
dc.date.issued 2017-11-21
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7509
dc.description.abstract У статті висвітлена проблема творчого розвитку молодших школярів. Визначені психолого-педагогічні умови, за яких уможливлюється розвиток творчого мислення дітей та доведена їх доцільність й ефективність. Особлива увага акцентується на організації суб’єкт-суб’єктних відносин між педагогом та вихованцем, на послідовному та систематичному створенні проблемно-конфліктних ситуацій. Авторські узагальнення та висновки частково розкривають методологічні основи виховання творчої особистості молодшого школяра uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 37.03+159.955;
dc.subject молодший школяр uk
dc.subject творче мислення uk
dc.subject творча особистість вчителя uk
dc.subject проблемно-конфліктна ситуація uk
dc.subject суб’єкт-суб’єктні відносини uk
dc.title Психолого-педагогічні умови розвитку творчого мислення молодших школярів uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account