dc.contributor.author |
Голуб, Володимир Миколайович |
|
dc.contributor.author |
Голуб, Надія Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-22T09:16:42Z |
|
dc.date.available |
2017-11-22T09:16:42Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-22 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7551 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядаються особливості неперервності та наступності екологічної освіти молодших школярів при вивченні прородознавства.Аналізуються зміст навчальних програм і підручників для розв'язання даного завдання. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.016:502]:37.017:502 |
|
dc.subject |
Екологічна освіта |
uk |
dc.subject |
Молодші школярі |
uk |
dc.subject |
Природознавство |
uk |
dc.subject |
неперервність |
uk |
dc.subject |
наступність |
uk |
dc.subject |
уроки |
uk |
dc.subject |
освітня галузь |
uk |
dc.subject |
підручники |
uk |
dc.title |
Неперервність і наступність екологічної освіти молодших школярів при вивчені освітньої галузі " Природознавство" |
uk |
dc.type |
Article |
uk |