Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гарачук, Тетяна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2017-11-22T19:57:22Z | |
dc.date.available | 2017-11-22T19:57:22Z | |
dc.date.issued | 2017-11-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7579 | |
dc.description.abstract | У статті, на основі аналізу психолого-педагогічних, наукових та фахових джерел, розкрито психологічні аспекти навчання іноземних мов учнів початкової школи. Обґрунтовано, що саме молодший шкільний вік є сприятливим для психічного та особистісного розвитку дитини. Врахування вікових та індивідуальних особливостей молодшого школяра, знання закономірностей пізнавальної діяльності, механізмів засвоєння іншомовного матеріалу, шляхів формування іншомовної компетенції, способів оволодіння іншомовним спілкуванням є обов’язковими для правильної організації взаємодії вчителя і учнів на уроках іноземної мови. Наголошено, що навчання іноземних мов удосконалює навчальний процес початкової школи, сприяє ефективності формування всебічно розвиненої особистості молодшого школяра, а також є важливим етапом оволодіння основами іншомовного спілкування. Досліджено роль та вплив психічних процесів (пам'ять, увага, уява, сприймання, мислення, здібності, воля) на хід навчання іноземних мов у початковій школі. Доведено, що якості особистості, такі як розвиток уяви, самостійність, продуктивність у роботі, міцне та швидке запам’ятовування, кмітливість, уміння думати неодмінно сприятимуть ефективності засвоєння іншомовного матеріалу. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37.015.3:159.922-053.5]:[37.016:811; | |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk |
dc.subject | іноземна мова | uk |
dc.subject | психологічні особливості | uk |
dc.subject | іншомовний матеріал | uk |
dc.subject | компетенції | uk |
dc.title | ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | uk |
dc.type | Article | uk |