dc.description.abstract |
У статті приводиться результат річного експерименту із впровадження в навчальний процес фізичного виховання студентів 2-го курсу листів самоконтролю фізичного стану і ефективність їх у самоуправлінні студентів за своєю фізичною підготовленістю. Експериментально перевірено достатність п’яти етапного контролю протягом ведення листів самоконтролю. Доведено ефективність правильно організованого самоконтролю фізичного стану на показники фізичної підготовленості. У всіх фізичних якостях позитивний приріст і найбільші зрушення встановлено у дівчат у силових здібностях за тестом динамометрії (більше 40% у порівнянні із початковим рівнем – із 21,9±3,05 кг до 31,5±3,3 кг (р< 0,05)) та в швидкісній витривалості (більше 25 % – із 1,60±0,03 с до 1,15±0,02 с (р< 0,05). У хлопців за рік самоконтролю найбільші зрушення зафіксовано у розвитку гнучкості (більше 25 % річного приросту – із 16,9±3,67 см до 19,03±3,73 см (р< 0,05)) та швидкості (більше 15 % річного приросту – із 1,12±0,06 с до 1,00±0,06 с (р< 0,05)). |
uk |