00 DSpace/Manakin Repository

ВПЛИВ САМОКОНТРОЛЮ ФІЗИЧНОГО СТАНУ СТУДЕНТІВ НА МОТИВАЦІЮ ДО ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНИМ ВИХОВАННЯМ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ільченко, Сергій Сергійович
dc.date.accessioned 2017-11-23T11:27:59Z
dc.date.available 2017-11-23T11:27:59Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ільченко С. С. Вплив самоконтролю фізичного стану студентів на мотивацію до занять фізичним вихованням / С.С. Ільченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П .Драгоманова. Серія №15. «Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізичнакультура і спорт» зб. наукових праць / За ред. О.В. Тимошенка.– К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова , 2017. – Випуск 8 (90)17. – с.73. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7611
dc.description.abstract У статті приводиться результат річного експерименту із впровадження в навчальний процес фізичного виховання студентів 2-го курсу «Індивідуальної карти самоконтролю фізичного стану студентів» і ефективність її на мотивацію до занять фізичним вихованням. Впровадження «Індивідуальної карти самоконтролю фізичного стану студентів» сприяло адаптуванню організаційно-методичних умов фізичного виховання студентів 2-го курсу до кредитно-модульної системи: більше уваги було приділено спеціальним методичним заняттям, на яких студенти опановували знання власного фізичного самовдосконалення. Визначення мотивації до занять з фізичного виховання показало переорієнтацію мотивів студентів під впливом самоконтролю. На початок експерименту головними мотивами відвідування занять із фізичного виховання для студентів були: «розуміння користі» від занять (26,7% хлопці та 30% дівчата) і «отримання заліку» (26,7% хлопців і 23,3% дівчат), то на кінець експерименту такий мотив як «отримання консультацій для самостійних занять фізичними вправами» став домінуючим для 63,3% хлопців і 56,7% дівчат. Розуміння користі відвідування академічних занять з фізичного виховання став другим за значимістю (16,7% хлопців і 20% дівчат). Опора на теорію рефлексії та теорію управління змінює свідомість студентів у розумінні значущості фізичного виховання у своїй життєдіяльності. У переважної більшості студентів зросла потреба та інтерес до методів самоконтролю: у хлопців потреба на рівні вище середнього та високого сукупно рівна 80%, а у дівчат – 66,7%. На час попереднього контролю ці результати у хлопців і дівчат становили сукупно 26,7%. Самоконтроль фізичного стану став для юнаків мотивом досягнення гармонійного атлетичного розвитку, тоді як для дівчат – досягнення ідеальної маси тіла. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher НПУ імені М.П. Драгоманова uk
dc.subject фізичний стан uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject студенти uk
dc.title ВПЛИВ САМОКОНТРОЛЮ ФІЗИЧНОГО СТАНУ СТУДЕНТІВ НА МОТИВАЦІЮ ДО ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНИМ ВИХОВАННЯМ uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу