dc.contributor.author |
Дзюбенко, Ірина Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-24T11:47:33Z |
|
dc.date.available |
2017-11-24T11:47:33Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Становлення вчителя забезпечується постійним удосконаленням його компетентностей. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7634 |
|
dc.description.abstract |
Виділені критерії та показники пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу взаємопов’язані і взаємообумовлені, проте ступінь їх впливу на становлення компетентності динамічний, і змінюється відповідно до етапу становлення пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів і рівня її сформованості. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Умань: ФОП Жовтий, 2017. – 116с. |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 378: 371.134; |
|
dc.subject |
пізнавально-інтелектуальна та педагогічна компетентність є взаємозалежними та взаємообумовленими. |
uk |
dc.subject |
пізнавально-інтелектуальна |
uk |
dc.subject |
педагогічна компетентність |
uk |
dc.subject |
дисциплін педагогічного циклу |
uk |
dc.title |
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |