Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дзюбенко, Ірина Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2017-11-24T11:47:33Z | |
dc.date.available | 2017-11-24T11:47:33Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Становлення вчителя забезпечується постійним удосконаленням його компетентностей. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7634 | |
dc.description.abstract | Виділені критерії та показники пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу взаємопов’язані і взаємообумовлені, проте ступінь їх впливу на становлення компетентності динамічний, і змінюється відповідно до етапу становлення пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів і рівня її сформованості. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Умань: ФОП Жовтий, 2017. – 116с. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378: 371.134; | |
dc.subject | пізнавально-інтелектуальна та педагогічна компетентність є взаємозалежними та взаємообумовленими. | uk |
dc.subject | пізнавально-інтелектуальна | uk |
dc.subject | педагогічна компетентність | uk |
dc.subject | дисциплін педагогічного циклу | uk |
dc.title | КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |