DSpace Repository

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Дзюбенко, Ірина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2017-11-24T11:47:33Z
dc.date.available 2017-11-24T11:47:33Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Становлення вчителя забезпечується постійним удосконаленням його компетентностей. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7634
dc.description.abstract Виділені критерії та показники пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу взаємопов’язані і взаємообумовлені, проте ступінь їх впливу на становлення компетентності динамічний, і змінюється відповідно до етапу становлення пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів і рівня її сформованості. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Умань: ФОП Жовтий, 2017. – 116с. uk
dc.relation.ispartofseries УДК 378: 371.134;
dc.subject пізнавально-інтелектуальна та педагогічна компетентність є взаємозалежними та взаємообумовленими. uk
dc.subject пізнавально-інтелектуальна uk
dc.subject педагогічна компетентність uk
dc.subject дисциплін педагогічного циклу uk
dc.title КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ uk
dc.type ConfThesis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account