Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коберник, Галина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2017-11-24T13:11:27Z | |
dc.date.available | 2017-11-24T13:11:27Z | |
dc.date.issued | 2017-11-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7643 | |
dc.description.abstract | Перебудова системи вищої освіти передбачає виведення її на світовий рівень а тому стосується багатьох прблем,серед яких чільне місце належить професійній підготовці висококваліфікованих педагогічних кадрів, зокрема майбутніх учителів початкової школи.Практика доводить,що особистісно розвивальна спрямованість освіти неможливо без індивідуалізації навчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.091.31-059.1(043.2) | |
dc.subject | адаптовувати | uk |
dc.subject | активно включати | uk |
dc.subject | організовувати | uk |
dc.subject | забезпечувати | uk |
dc.subject | підготувати вчителя | uk |
dc.subject | адаптування | uk |
dc.subject | диференціація допомоги | uk |
dc.subject | готовність до засвоєння знань | uk |
dc.title | Адаптування навчальних завдань-ефективний засіб індивідуалізації навчання | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |