dc.contributor.author |
Коберник, Галина Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-24T13:11:27Z |
|
dc.date.available |
2017-11-24T13:11:27Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-24 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7643 |
|
dc.description.abstract |
Перебудова системи вищої освіти передбачає виведення її на світовий рівень а тому стосується багатьох прблем,серед яких чільне місце належить професійній підготовці висококваліфікованих педагогічних кадрів, зокрема майбутніх учителів початкової школи.Практика доводить,що особистісно розвивальна спрямованість освіти неможливо без індивідуалізації навчання. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.091.31-059.1(043.2) |
|
dc.subject |
адаптовувати |
uk |
dc.subject |
активно включати |
uk |
dc.subject |
організовувати |
uk |
dc.subject |
забезпечувати |
uk |
dc.subject |
підготувати вчителя |
uk |
dc.subject |
адаптування |
uk |
dc.subject |
диференціація допомоги |
uk |
dc.subject |
готовність до засвоєння знань |
uk |
dc.title |
Адаптування навчальних завдань-ефективний засіб індивідуалізації навчання |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |