DSpace Repository

Деякі аспекти реалізації основних ідейних засад реформування початкової школи

Show simple item record

dc.contributor.author Коберник, Галина Іванівна
dc.date.accessioned 2017-11-24T13:21:32Z
dc.date.available 2017-11-24T13:21:32Z
dc.date.issued 2017-09-28
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7645
dc.description.abstract Дитині в сучасному складному світі недостатньо дати лише знання. Ще важливо навчити користуватися ними. Знання та вміння, що взаємопов’язані з ціннісними орієнтирами учня, які формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці. Фактично, більшість учнів, здобувши в школі певний обсяг знань, практичних умінь та навичок, не так далеко просуваються у розумінні свого життя, оволодінні мистецтвом життя uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК;373.3(043.2)
dc.subject Знання uk
dc.subject вміння uk
dc.subject компетентності uk
dc.subject самореалізації умінь та навичок uk
dc.subject самореалізації у житт uk
dc.subject праця uk
dc.title Деякі аспекти реалізації основних ідейних засад реформування початкової школи uk
dc.type ConfThesis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account